Klachten

Bij PKJP doen wij ons best u te behandelen op een manier die past bij uw hulpvraag en verwachtingen. Toch kan het contact met ons anders lopen dan u wilt of had verwacht. Wanneer u niet tevreden bent over uw behandeling of de manier waarop wij met u omgaan, dan kunt u dit kenbaar maken.

In onze klachtenprocedure kunt u lezen welke stappen u kunt zetten als u een klacht heeft. Hieronder vindt u ook de gegevens van onze klachtenfunctionaris en de Stichting Zorggeschil.

Klachtenfunctionaris

Telefoonnummer: 085-4874012

Email: bemiddeling@quasir.nl

Website: www.quasir.nl

Geschilleninstantie Zorggeschil

Adres:
Stichting Zorggeschil
Postbus 132
8430 AC Oosterwolde

Telefoonnummer: 06-12583075
9.00 tot 17.00 uur (ma t/m vr)

Email; info@zorggeschil.nl

Website; www.zorggeschil.nl

Scroll naar boven